Jak kupować?
Składanie zamówień i realizacja zamówień
Aby dokonać zamówienia wymagana jest rejestracja Kupującego.
Dane osobowe pobierane są poprzez formularz zarejestrowanego użytkownika, przez co nie trzeba ich podawać ponownie przy każdym zamówieniu.
W przypadku zamówienia złożonego poprzez formularz na stronie internetowej sklepu, jego kopia przesyłana jest również do zamawiającego. Jeżeli zamawiający jej nie otrzyma, oznacza to, że błędnie wpisał swój adres e-mail.
Jeżeli Zamawiający, wypełniając formularz zamówienia poda błędne dane kontaktowe, uniemożliwi tym samym możliwość weryfikacji zamówienia. Zamówienia których weryfikacja będzie niemożliwa, nie zostaną zrealizowane.
Złożone zamówienie, weryfikowane jest za pośrednictwem poczty
e-mail lub telefonicznie, w ciągu 1-2 dni roboczych od jego otrzymania.
W przypadku zamówienia złożonego w dni wolne od pracy - sobota,
niedziela lub inne święta - jego weryfikacja następuje najbliższego dnia
roboczego.
W okresie świąt wielodniowych (Wielkanoc, Boże Narodzenie - Sylwester) czas oczekiwania na weryfikację i realizację zamówienia może ulec przedłużeniu.
Zamówienie przesyłane jest do Kupującego oraz do Sprzedającego pocztą elektroniczną. Sprzedający potwierdzi otrzymanie zamówienie Kupującemu.
Po otrzymaniu zamówienia, Kupujący zobowiązany jest je zweryfikować i w razie niejasności powiadomić Sprzedającego pocztą elektroniczną lub telefonicznie o zaistniałych niezgodnościach.
Zamówienie realizowane jest dopiero po otrzymaniu potwierdzenia mailowego lub telefonicznego od Kupującego, w terminie do 1-2 dni roboczych od otrzymania potwierdzenia.
W wyjątkowych sytuacjach (np.: jeżeli dany produkt nie jest umieszczony na stronie, lub nastąpiła awaria strony) zamówienia przyjmowane są również e-mailem lub telefonicznie.